Evet 2. Gebeliğim ikisinde de yaşadım . Karpal tünel sendromu olarak geçiyor . Bileklerinize atel kullanmanızı öneriyor doktor ve doğumdan sonra da mutlaka takmalısınız hemen inanılmaz derece de ödemden dolayı şişiyor ve hiç birşey hissedilmiyor . Nöroloji de muayene olmalısınız