mrvenuur Joie mirus bebek arabası aldım indirimden 5.180 ₺ Çift yönlü tentesi geniş ve hafif bir model fakat şuan kararsız kaldım katlanınca bi tık büyük kalıyor ve gözüme eski model gibi gözüküyor süre dolmadan iade mi etmeliyim sizce ?
dilaradoyan mrvenuur eski model ne demek bilmiyorum ama bebek arabasının kullanışı önemli bence. Söyledikleriniz değişim için bir kriter olmazdı bende hele ki aldığım o fiyata göre. Son karar sizin tabi öncelikleriniz farklı olabilir
rumeysakulg Sizin kendi tercihiniz içine sinmesi önemli ama açıkçası bende uygun fiyatlı birşey alcağım maksat iş görmesi artık görüntü falan da önemsemiyorum çünkü nekadar güzel de alsak göz alışana kadar herşey
mrvenuur rumeysakulg çok haklısınız aslında gerçekten fiyatlar çok uçuk ve baktığınız zaman bebek arabası sadece
rumeysakulg mrvenuur ya bakıyorum 60 70 e bile var maşAllah 😂 Ben uyguna alırım inşaAllah işimizi görsün yeter 😂😂
Afram05 Joie çok iyi bir marka canım kaliteli bir marka bende joie aldım. Arabanın modeline baktım güzel görünüyor ama ben çif tekerlekli tercih etmiyorum bi yerde ızgaralardan geçerken veya taşlı yollarda sürüş zorluğu oluşturduğunu okumuştum. Bakmak istersen joie litetrax veya versatrax bu markanın iyi modellerinden.@mrvenuur
mrvenuur Afram05 arabamın kalitesine konforuna diyecek yok Joie farkı kendini belli ediyor ama malesef ben fark etmeden almışım çift teker olayını
buse76 cansu2306 ben aldım işk önce hafif geldi mağaza eve geldi çok hantal yer kaplıyo ağır bide geri iade ettim prego aldım
kurkmantosuzmadonna pera3 ben kullanıyorum. Sürüş konforu açısından çok memnunum. Ama tek elle açıp kapatamazsın. Katlanınca da çok yer kaplıyor ve hantal bir araba. Bunlar sorun olmaz derseniz alabilirsiniz.
pera3 kurkmantosuzmadonna evet büyük bir arabaydı peki joie gemm puset ile uyumlu önerebileceğiniz araba var mı