idilaytun tam hatırlamiyorum epikirizde yaziyordu ama sanırım 20 günü bulmuştu. Ama bu bebekten bebeğe değişir, 6 aydir hava alan bebebkte vardi yoğun bakımda 3 gün içinde küvözden çıkanda. Yani bir karşilaştirma pek mümkün değil, çok güçlüler, atlatir herşeyi inşallah, biz neler yaşadik neler atlattik, umut yok ölür dedi doktorlar. Şimdi gayet sağlikli, ellerinde ayaklarinda sadece geçmeyen yüzlerce iğne izi var.