Kızlar benim prolaktinim 47 adetim gecikmisti ve kanama geçirmiştim sonra doktora gittim doktor bana hamile kalamazsın dedi beni endokrinoloji sevk etti orda baktılar ilk doktor engelleyebilir dedi başka doktora çıktım hayır hamile kalmaya engel değil dedi yaşadınız böyle bişey çok korkuyorum