1silaskll evet evet bana da demişti hatırladım ilk gebeliğimi bildiğim zaman Tetenoz için çağırıcaz birkaç hafta sonra tekrar çağırıcaz dedi hatta doktoruna sor tüm aşıları olayım diye ona göre yapalım dedi bebeğin hasta olmaması için önlem aşısıymış o da