hafizebl Kızlar bebegim nisan sonu mayıs başı gibi doğacak kiyafet olarak kışlık mi almalıyım yazlık mi
mutlusene hafizebl aşkım Nisan Mayıs Haziran kış sonra yaz sonra yine kış mesela şöyle Nisan ve Mayıs için uzun kollu zıbın sonra hazirana kadar idare et temmuz Ağustos kısa kollu zıbın Eylül’de tekrar uzun kollu body zıbın
Bisaderuya daisymom_99 benimde aynı tarihte görünüyor bende burda yerimi alayım en çok kafamı karıştıran konu yazlık kışlık mevzu
daisymom_99 Bisaderuya bence ilk 3 aylk kıyafetleri biraz uzun kollu almalıyız 3.6.9aylık kıyafetleride kısa kollu tarzında
Htcylmzsr Uzun kollu ince tişört, üzerine yine mevsimlik penye hırka kurtarıcı olacaktır. Bu tarz mevsimlik kıyafetler işinize yarar. Bebek çok küçük doğmamışsa çıtçıtlı zıbın doğrudan 3-6 ay ile başlayın. Dış kıyafet 0-3 ay 2 takım yeter 3-6 ay alın.
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI hafizebl normal mevsimlik alın çok kışlık almanıza gerek yok ekstra bi yelek alırsınız battaniye zaten olacak