beyzabaskok !Kızlar merhaba görseli ekledim bu durumu yaşayan var mı acaba. Vajinal ultrasonda bebek yok kese neredeyse 7 haftalık duruyor %90 boş gebelik dedi doktor. [https://share.icloud.com/photos/036GUnckt0AJC4e0fe1UfRX9w](https://)
buketdeniz19 beyzabaskok inşallah değildir bazen geç gözükebiliyor fakat kesenin içerisinde hiç bir oluşum yok yolk saç bile gözükmüyor
DilarAsel beyzabaskok benimde bugün 6+2 yarın ilk doktor randevum bende çok tedirgin oluyorum ya boş derse vs diye 😢 fotoğraf açılmıyor bakıyım dedim de göremedim, belki geç döllenme vs olabilir mi burada ki yorumlarda okumuştum
dalyaluna35 beyzabaskok bos gebelik kuzum maalesef ki, yolk sac kesesi yok ama 2. Doktor dan mutlaka onay al derim 😕
beyzabaskok buketdeniz19 evet gözükmüyor ve vajinal ultrasondanda baktı yok dedi yinede haftaya bakıcak. Hayırlısı
Oozzggee1 8hafta da geç döllenmeden dolayı yolk kesesi bile anca gözükmüştü tekrar adet tarihi düzenlemesi yapılmıştı üzülmeyin bence hanımlar sonra kanamalar oluyor Allah korusun..
beyzabaskok Oozzggee1 kesenin boyutu haftayla uyumlu beta hormonundada bir sorun yok ama bebek gözükmüyor. Devlet hastanesine gittim belki cihaz yetersiz bilemiyorum. 1 hafta sonra özel bir hastaneye gidicem
Fatma3472 Oozzggee1 Merhaba bende aynı durumdayım kese boş 8. Haftayım sizinki kaçta gözüktü bebek doktor 9. Hafta yı bekliycez dedi
Oozzggee1 Fatma3472 merhabalar 9.haftada kalbini bile duymuştuk karından ultrasonda 6.hafta da aslında vajinal ultrasonda kalbini göstermişti dr 2 farklı yere gitmiştim çünkü biri özel biri devletti