Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim iki haftadır çok kötüyüm kendimi tanıyamıyorum eşim sabah işteyken gayet iyiyiz canım cicim konuşuyoruz gelmesine yakın bana bir şey oluyor çok sinirleniyorum kokusu bile kötü geliyor burnuma boş yere bagıröak geliyor içimden yanına yaklaşmak istemiyorum uyuyunca tekrar pişman oluyorum neden yapıyorum bilmiyorum ama kötü hissediyorum kendimi elimde olmadan yapıyorum sinirlenecek bişey mutlaka buluyorum hamilelikten mi bunlar normal mi nolur yardım edin ?