Sineem35 Kızlar merhaba.. şuan 37 haftalık hamileyim sezeryan doğum istiyorum hayırlısıyla. Acaba kaçıncı haftada sezeryan doğum için onay veriliyor 38. Haftada doğum mümkün mü ?
serinserin Sineem35 sezaryen 38 veya 39da yapılıyor genelde doktor kilosuna gelişime bakar tarih verir
EbrarCansu Sineem35 Merhaba cnm bende 37+6 yim çarşamba günü 38+4 te sezaryan olacağım 😊 rabbim sağ saglim kucağına almayi nasip etsin inşallah 😊
Sineem35 Özellerde bildiğim kadarıyla tarihe biz karar verebiliyoruz kilosu pazartesi günü 2500 dü ben tarih olarak 25 mart düşünüyorum. İnşallah onay verir 🙏🏻
serinserin Sineem35 evet biz de 25 martı seçtik hatta ama bir kez daha 21imde kontrole gideceğim kesin belli olur o gün