Es07 Ben tahmin edemiyorum 36 dan sonrasını 😂 sağlıklı olsunlar bir şekil katlanacaz. Artık doğsun diyor musun peki ? Ben Allah’a dua ediyorum sağlıklı olacağı şekilde 37 den sonra hayırla gelsin. Ama tabi hangisi hayırlı olacaksa o olsun. Allah korusun yoğun bakım erken doğum vs çok zor