Kızlar herkese merhaba benım 3 yaşında bir oğlum var ıkıncı çocuğu bir yaşından sonda düşünmeye başladık ve işler şstedıgımız gibi gitmedi ilk aylar çok da umursamadım normaldir diye ama şu 6 aydır fazlasıyla takmaya başladım doktora gittim hiç bir sorun yok diyor hem rahim hem yumurtalık hemde kan tahlilleri eşimde aynı şekilde gitti ama hiç bir sorun yok.Ben geçen ay burda bi kaç arkadaşımın gittiği bir hekime gittim arkadaşım o ay hamile kaldığını söyledi bende tek ona bağlı kalmamak adına
Şimdide Ovulasyon a başladım.
Aranızda var mı ikinci çocuğu isteyıpde uzun bir süre olmayan gelin dertleselım beraber Ovulasyon testlerımızı yapalım