Gamzeelisam 28 ama 30 ile uyumlu bebeğim 25.haftada tekrar girdim detayliya ve geçmişti zaten her bebekte olan bir durummuş %90 kusuru doğuma kadar geçiyormuş bir kan tahlili verdim onun sonucuda iyi çıkmıştı canım bende çok korkmuştum ama doktorum ve ordaki doktorlar önemli olmadığını soylemislerxi bana