afy2026 32 haftalıkken kaybettim. 7 ay sonra oldu hamilelik. Şimdi 20 haftalık hamileyim . Benim tansiyon kaynakiymis kaybetme sebebim. Tansiyonunuza dikkat edin hareket hissetmediginizde doktorunuza danışın benim yaşadıklarımı yaşamazsınız inşallah