damlossss haftası riskli değil, kilosu da 2 kg üzerindeymiş. İnşallah hiç yoğun bakım ihtiyacı olmaz korkma. Önemli olan sağlıklı doğması. Ha sezaryen ha normal ne farkeder ikiniz de sağlıkla atlatırsınız umarım. Ama sen yine de eşinle doğum yapacakmış gibi git. Allah sağlıkla, huzurla kucağına almayı nasip etsin