ilkiminannesi dünyaya geleceği varsa geliyor endişelenmeyin Allahın takdiri benim 8.haftada bardaktan boşalırcasına kanamam oldu hemde büyük büyük pıhtılı kesin bebek düştü diye gittim hastaneye ama çok şükür bişry olmadı basit bir kanama da değildi bacaklarımdan su gibi aktı hastaneye gidene kadar