gurbete1anne Dokuz haftalık hamileyim nefes darlığı çekiyorum akşamları özellikle nefes alamıyorum az yememe dikkat ediyorum ama neredeyse esnmeden derin mefes alamıyorum yaşayan varmı
cylnboran04 gurbete1anne ben hamılelıgımın basımdan beri yaşadım şuan 31+3 haftalık olduk gecmedı doğumdan sonra ınsallah bıtecek
ilknrkaraa gurbete1anne o haftalarda ben de o durumu yaşamıştım geçiyor canım zamanla düşünmemeye çalış psikolojik olarak rahatlarsın en azından
hulyadurmuss gurbete1anne Ayy o zamanlar bende yaşadım göğüsüm sıkışıyor gibi olurdu derin nefes almak isterdim tedirgin oldum bi kaç arkadaşımla konuştum normal dedi kendi hamileliğinde bi arkadaşım yaşamış
cylnboran04 gurbete1anne valla caresını bulamadım gıtmedıgım doktor kalmadı şuan. Bile esneyerek nefes alıyorum
gurbete1anne ilknrkaraa stresten olabilir diye düşündümde ilk hamileigimde yaşamadım korktum açıkçası