mertunn Kızlar yaş 34 , amh 0,719 Kaç yaş sonrası önerirsiniz dondurmayı İki çocuk istiyorum. Birincisini yapıp dondurayım diyorum tek tüplüyüm. Sağ tüpüm yok. İlk çocuk doğal yolla olursa inşallah sizce ? dondurmalı mıyım?
yesildeniz_ mertunn bence toplatabildiğiniz kadar toplatın. Çünkü 4 tane embriyonuz olsa bile illaki tutacak diye bir şey yok. 2 çocuk istiyorum 2 embriyo yeterli diye düşünmeyin. Amh değeriniz düşük görünüyor. Yaşınız da ilerlemeye başlamış. Yumurta kalitesizliği de oluyor yaş ilerledikçe o yüzden bence geç kalmayın
yesildeniz_ mertunn doğal yolla olursa neden olmasın. Doğal yolla olmazsa amh değeriniz düşmeye devam edecek geçen süre içinde. Ultrasonda 5-6 tane yumurta görünüyorsa acele edin bence. Sonra pişman olabilirsiniz.