tek önerim hala oradamı bilmiyorum ama her ne kadar içinde başarılı densede bir etki göremediğim aksine psikolojimi mahveden Cavit kart isimli doktordan uzak durun ondan sonra bıraktım o hastaneyi zaten 7-8 ay sonunda onu bıraktım yeşim bayoğlu tekine başladım ve gebe kaldım