Rabiarabisss3 bu benim ikinci gebeliğim ilki de suni sancı ile oldu 37+4te suyum geldi ama yine sancı 0. O zaman 12 saat suni sancı sonrası doğumum gerçekleşmişti. Bu sefer ne su geldi ne sancı vardı gün geçti diye direkt doktor gözleminde başlatıldı. 3.5 saat sonra doğurmuştum evet normal ikiside😅