Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 35+4 haftalık 2002 kg bebeğim. Gelişimi geride olduğu için 36+2 için sezeryan günü verildi. Epidural olacağım ama çok korkuyorum bu tarz bir şey yaşaya var mı desteğinize ihtiyacım var bebeğim küveze alınır mı alınmaz mı çok korkuyorum