benimsin21 Testi ilk yaptığımda hiç çizgi çıkmadı bende çöpe attm ama nedense tekrar bakmak istedm yarım saat sonra baktığımda ise öyleydi. Bozuk mu acaba yada kuruma çizgisi olabilir mi. 5 gün gecikmem var.
yenianne_adayl benimsin21 regl gunun gecikti mi? Ben hamile degilken bu testte hic belirgin cizgi bile yoktu aabah baktigimda da yoktu hamileyken yaptigimda yarim saat sonra belirginlesti kan verdim daha cok yeniymis olabilir die dusunuyorum bence kan ver
Sinemsigibi benimsin21 bende senin gibi testi yaptım ilk 5 dk da bişey yoktu çöpe bırakmıştım bi saat sonra çizgi gördüm hamileymişim
duygunisa Kuruma çizgisine benzemiyor canım yarın sabah tekrar yap çıkarsa kan ver yada test yapmadan da kan ver 5 gün gecikmen olmuş
benimsin21 duygunisa Daha önce yaptığım testlerde hiç kuruma çizgisi olmadı yarın tekrar yapcm bakalm
nnur20 İlk 5 önemli bacım yani yarım saat sonra böyle olduysa kuruma cizgisi olabilir kan ver bence ama kafan rahatlasın
benimsin21 nnur20 işte hiç çizgi çıkmadı bozuk olduğunu düşündüm attm 1 dkk bile beklemeden 😐 yapcz bakalm gene ne sonuç çıkacak ama daha önce yaptığım testlerde hiç kuruma çizgisi çıkmadı kuruma çizgisi de olsa beyaz oluyordu hep
benimsin21 yenianne_adayl Evet 5 gün gecikmem var ama doğumdan sonra reglm hep düzensiz oluyordu haftada bir 10 günde bir yada 40 günde bir olabiliyorm.
yenianne_adayl benimsin21 kuruma cizgisi morumsu olur kirmizi degil bence hamilesin yani bu yestlerde ben kuruma cizgisi hoc gormedim kasetlerde oluyor yanilma kuruma cizgisi kirmizi cikiyor kasetlerde bunlarda hic cizgi gostermiyor yoksa
benimsin21 Sinemsigibi Hayırlı olsn cnm. Günüm geçti baya ama adetim de düzensiz ya o yüzden emin olamıyorum yarın tekrar farklı test alıp yapcm bakalm
benimsin21 yenianne_adayl Bende olan kuruma çizgileri hep beyaz olur bu pembemsi bir renkte kamerada tam belli etmemiş ama daha önce erken gebelik testi yaptm hiç çizgi çıkmazdı hep tek çizgi olurdu 2.si gölge olarak bile olmazdı. Yarın başka test de deniycm bakalm o nasl olck.
benimsin21 Esma006 Pazartesi yada salı anca gidip kan vercm normalde de reglm düzensiz zatn o yüzden bilemiyorum da test yaptm gene bozuk gibiydi
melegim91 benimsin21 Hayır canm bebiş var benim de öyle olmuştu acaba bi baksam diye almıştım çöpten :) Artık kan testi ile onaylayabilirsin😊
benimsin21 melegim91 Bende öyle düşünüyorum çünkü adet olckmşm gibi oluyor belim sırtım ağrıyor ama olmuyorm 7 gün gecikme oldu bugunle beraber