Herkese hayırlı akşamlar 🌸
Kızlar doktor 2 hafta sonra fetal DNA istedi ama çok kararsızım bir yanım yaptırmak istiyor bir yanım yaptırmak istemiyor. Çünkü ya sonuç kötü gelirse diye içim içimi yiyor. Ailemde yaptırmami istemiyor çünkü benim huyumu biliyorlar. Kötü çıkarsa gebeliği zehir ederim kendime of bilmiyorum yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım sizce?