Kızlar uyandığımda iç çamaşırım ıslaktı bugün kontrolum.vardi ıslak olduğunu söyledim oda acile gidip su gelisi testi vermemi istedi ve pozitif çıktı sabahtan sonra her hangi bir ıslaklık olmadı. Muyanede suyum flan iyidi zaten. Sancım yok açıklık yok. Yaşayan varmi