Sultan68 HandeAnne bende başta çalışıyordum ama ilk düşük yaptıgım için bu ağrılı geçti çıkmak zorunda kaldım 🤦🏻♀️
Merveegazann Sultan68 o başlı başına Bi post konusu tuvaletten çıkarken tekrar geldiğini hissediyorum düşün artık sen 😅😅🙈
Bilgeferhat Sultan68 yeni uyandım desem😂 geceleri ağrılardan uyuyamıyorum gündüzde yataktan çıkamıyorum🤦🏻♀️
Hasreterel Sultan68 vala bende ilk hamileliyimde hep uyurdum hata doguma bıle uyuyarak gıtmıstım ama bu hamılelıyımde uyuyamıyorum 37+2haftalıgım nerdeyse dogurcam uykuya hasret kaldım
Sdfnrllh Ben de bi nöbetlere gidebiliyorum bi de namaz,, yemek yemek vs kalkıyorum sonrasında hep uyuyorum uyumasam bile yataktan çıkasım yok
sevgitekes Sultan68 ilk aylarda oluyormuş bebek yerleşmesi tutunması falan derken kendini zorlamıycaksin kaynna bıraksa temizlik hastası