ahsnsna Selamm arkadaşlar 31 ocakta ovülasyona başladım dün ikinci çizgi daha belirgindi sanki bana mı öyle geliyor? 20 Ocak adet tarihim dün ve bugünü değerlendirdik. Test yapmaya devam etmeli miyim ?
ahsnsna ahsnsna bugün tekrar test yaptım ama ikinci çizgi yok gibi baya silik acaba 3 Şubat pik olabilir mii ne dersiniz ??
Mavilio2 Yumurtlama dün başlamış bugün öğle sona ermiş gibi görünüyor adetin düzenliyse hesapla bidahaki ay yumurtladıgon günden önceki iki gün değerlendirmeyip yumurtlama günü değerlendir daha faydalı olur
dilbenuro Benimde 21 ocaktı hiç pik yakalayamadım belirtileri takip edip ½/3 şubati değerlendirdim hala daha teste göre pik yok çok güvenmiyorum o yüzden
ahsnsna dilbenuro ben 31 ocakta çok silik çizgi ile başladım gittikçe koyulaştı dün çok hızlı ve net bir koyuluk gördüm tam pik değildi ama bugün daha silik çıkınca dün gündüz mü pik oldu kaçırdım diye düşündüm çünkü testi akşam yaptım
dilbenuro ahsnsna işte saati kaçırmış olabiliyoruz ben gündüzde yapsam akşam da yapsam 2.cizgi hep daha açıktı rengi
ahsnsna eslem2121 ikinci çizgiyi ilkinden koyu görmedim hiç ama en koyu 3 Şubat akşamıydı 4 Şubat gündüzü de ona yakındı bugün ki 2 Şubat ile aynı
ahsnsna eslem2121 evet 3 Şubat ve 4 şubati değerlendirdik teste ve ilişkiye devam etmek gerekir mi acaba