gunes866_ hangisi canım ismi nedir benim erkek kardeşim doktor , kadın doğumcu arkadaşı var grafiği ona attım cevap bekliyorum birde kızımı doğum yaptığım doktorum vardı şuan aynı şehirde değiliz ona da attım grafiği birde yapay zekaya sordum 🤦 oda çok güzel olumlu şeyler yazmış riskin yok yazmış bilmiyorum bakalım inşallah bir sorun olmadan tamamlarım gebeliğimi sağlıkla alırım kucağıma