Bi kızım olsun istiyorum 2 oglum var denemek istiyorum son kez icimde kalsin istemiyorum esime söyledim kesinllikle istemiyorum diyo ben bu fikirden vazgeçemiyorum ama esim prezervatif ve geri çekilme şeklinde korunuyor ilişki sonrası prezervatif icindeki spermi enjektörle çekip kendime enjetkte etmek istiyorum böyle hamile kalan olmuş bu şekilde sağlıksız gebelik mi olur korkuyorum riskli mi bide esimi kandırmak istemiyorum hic bunu istediğim için vicdanım hic rahat değil utanıyorum kendimden midem bulanıyor hatta kendimden aslında