Gizem__67 Kizlar bugun hastaneye gittim oksurugum gecmuyordu emziriyorum dedim bana antbyotik yazmis parol falan eczaneye geldum aldiktab 8 saat emzrmycen dedi basil olucak bilmiyorum emmese cildirir hava VAR bende onuda kullanmymsm oksuruk icin napabilirim
Almirolie Gizem__67 bence doğal yollarla geçirin 8 saat emzirmemek çok uzun birde doktorlar hemen herşeye antibiyotik veriyor bol bol c vitamini alın zeytinyağı için bal zencefil zerdeçal karıştırın oda iyi gelir veya sadece balda iyi gelir
Havin49_ Gizem__67 sütünü sağ bebeğine göre antibiyotik kullan bidahaki sefer ilk bi kaç damla sütünü elinle sağ sonra sütünü sağ ondan sonra yine antibiyotik kullan ben şimdi doğum sonrası enfeksiyonum vardı doktor antibiyotik verdi sütüne karışmaz beneğe bi zararı yok demişti normalde emzirenlere uygun antibiyotik veriyorlar
Gizem__67 Almirolie kozalak pekmesi yiyorum int arastrdm hatmi cicegi cayi diyor aktardan alsammki diyorym
Havin49_ Gizem__67 yani maşallah baya büyük mama yemek her türlü idare edebilirsin bazen ilaç olmadan geçmiyor
Gizem__67 Havin49_ ıns canım bayramdan sonra kesıcem memeden Ramazan ayında ugrqsamam aglaması falan bıde oruclu oruclu