teraziela 3 gün sonra doğum geceleri uyuyamıyorum. Doğum yapan arkadaşlar arıyor mesaj atıyor acımıyor korkma spinal ol falan diye ama beni geren acıdan ziyade panik. Ansiyete sebebiyle çok ağır ilaçlar kullandim vaktiyle. Aşırı panik bir insanım ne yazık ki. Dün gece de epey ağladım ne yapacağım diye…