klncbebek Hamilelikte hormonlarım tavan yaptı sanırım göbeğim aşırı tüylendi ağda da vurmak istemiyorum bu süreçte tüy sarartıcı kullansak zararı olur mu acaba kullananan var mı? Doktora giderken açmaya çekiniyorum artık🤦
Almirolie klncbebek bacım sana çok güzel bir öneride bulunucam teşekkür ediceksin ☺️aynı şeyi yaşadım çünkü
Gks_01 klncbebek makineyle kısaltabilirsin ben de rahatsız ettiği için ağdayla aldırıyorum sarartıcı zararlıdır
iremylmzlr Benimde en merak ettiğim konu bu hamilelikten dolayı evet tüylenme oluyor ben ilk başlarda tüy sarartıcı kullanmıştım fakat içinde retinol var dendi ve retinol de gebelikte yasaklı maddelerden biri imiş
klncbebek iremylmzlr yaa doğumdan sonra dökülür dedikleri için almıyorum aklımada tüy sarartıcı gelmişti böyle gezcez m doğuma kadar🤦
klncbebek Es07 ağda yaparsam sürekli almak zorunda kalcam ama doğumdan sonra dökğlür diyorlarda ne yapsam şaştım
Almirolie klncbebek ısana marka küçük jilet var pembe benimde öyle bir uzamıştı ki ilk defa öyle görmüştüm çünkü tüysüzdü normalde göbeğim çok şaşırmıştım ve dayanamayıp onunla kestim birdaha uzamadı 😂
Almirolie klncbebek hayır çıkarmıyor küçük biyerde deneyin ☺️iki senedir kullanıyorum ben normal jilet gibi olmuyor