ikincikezanneolmak 7+0 haftalıktı burda suan 10 haftalığız 11+6da tekrar gidecegim ama belki kese şekline göre falan tahmin edebilecek olan vardır 😊
ikincikezanneolmak Happy47 ay bana da 1 ay sonra gel dedi sabırla bekliyorum gitmemek için zor duruyorum ama randevu aldım 11+6 haftalikken gideceğim ikili tarama testini de yaptırmak için biraz daha geç aldim
Happy47 ikincikezanneolmak hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah insan heyecanlanıyor ister istemez benim ilki kız bunu da merak ediyorum açıkçası