elif_4510 merhaba.ben de 15 haftalık hamileyim.bir kez çok az kanla karışık akıntım geldi.Kasıklarımda ağrıyordu. Acile gittim. Bebeği kontrol etti ama ilaç vermedi.2 gün önce de normal kadın doğum doktoruma gittim.Anlattım. Progesteron fitil verdi kanama için dedi.Ama 2 gündür inanılmaz ağrım var.Kasıktan ziyade rahme doğru ağrı . fitili dün başladım kullanmaya.Size verilen fitilde bu muydu ?Bir de idrar tahlili yapıp mı fitil verdi size.Bana idrar tahlili hiç yapılmadı . Acaba enfeksiyon mu var diyorum.İdrar yaptıktan sonra da ağrım oluyor ama rahim de ki ağrı hamilelikte normal mi acaba tekrar doktora mı gitmeliyim bilemedim😔