beyzzsenturkkk Kubramercn benim isteğimle baktılat normalde bakmıyorum demişti. 1 cm açıklığım vardı o haftada eşin hissedebilir
Gulaydgncy Kubramercn 36+4 te bel ve kasık agrisi şikayeti ile gidince bakmişlardi. 38 öncesi bakmıyoruz normalde dedi doktorum
Kubramercn Es07 Gulaydgncy Çok korkuyorum ya bi de son iki haftadır nst de sancım çıkıyo bir iki tane o da çok yüksek değil ama tekrar nst ye giriyorum falan en ufak bi şeyde hastaneye yatırma derdindeler
beyzzsenturkkk Es07 benim eşim hissetmişti bi genişlik boşluk hissediyorum diye korkmuştu bende randevu alıp doktors gittim doktor bilmiyorum bakalım dedi ve evet açılmam varmış bana açılman olursa eşin hissedebilir demişti
mrvshnsrcgl 37 haftamda bakmıslardı 2cm acıklık vardı 2 dk bır sancım vardı o gece kanamam oldu 38 2 de doğurdum