bebekimbebek tugbiiss Silik çıktığı icin belki normal gebelik testinde cikmaz yani benimki öyleydi adetime yakın iki testte cok net ciktı adet öncesi boyle silikti. Ama en rahatı kan vermek hic testler ugrasmamak😀
tugbiiss bebekimbebek yaaaa sizce norma gebelik testi de yapsam mı daha sonra da kan vermeye gitmek için erken olur mu acaba
tugbiiss Kızlar reglim ne kadar gecikti bilmiyorum , pcosum var düzensiz reglim , doktorum geçtiğimiz 2 haftayı değerlendirin demişti. Dün erken gebelik testi yaptım bu şekilde çıktı
hurremintorunu bebekimbebek bende erken gebelik testi daha silik çıkmıştı canım kaset testler var ya onda daha netti kaset testte dene istersen ya da hiiç kendini yormadan direk git kan ver
glsnblt Bende düzensiz regl oluyorsun son reglimin üstünden 56 gün geçtikten sonra test yaptım bundan daha da silik bir çizgi ile öğrendim lu an doğumuma bir hafta var bence var ama kan testi daha güvenilir
tugbiiss glsnblt sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻 normal test yaptığımda görünmedi çizgi erken test yapınca çıktı acaba geç döllenme olabilir mi diye düşündüm
melmih12 glsnblt ya benim de son reglimin üzerinden tam 51 gün geçti ve hala regl olmadım testler de negatif. Çatladım resmen sıkıntıdan 😭
gnssny Benim de böyle silikti iki gün sonra kan verdiğimde beta 525 çıkmıştı şuan 5+1iz umarım sizin de öyledir 🥹
glsnblt Bende de aynı test vardı bende buna baktım hatta kendim görmedim görümcem gördü hemen kan testi verdik beta 15 çıktı bir kaç gün sonra yine verdim 725 hatta senin testin daha da belirgin nasıl fotoğraf atıldığını bilmiyorum yoksa atardım testi. Fotoğrafını
glsnblt tugbiiss olmaz tabi ki bebek 1 günlük bile olsa kan testi en güvenilir olanı demişti doktor onda 10 un üzerinde ise değer vardır ama kesin konuşmazlar değerin 2 ye katlanması önemli her iki günde kan testi ister sabah sağlık ocağında kan ver bence aklında soru kalmasın
ikizlerin_annesi__ tugbiiss ben test yaptığımda dahaz az belirgindi adetime 2 gün vardı o gün hemen kan verdim 40 küsür çakmıştı
gnssny tugbiiss testten iki gün sonra kan verdim ama ben düzenli regl oluyorum 5 ay önce düşük kürtaj oldum ihtimal vermiyordum ama testte sizinkinden daha silik çıkmıştı