ResmiyeTemiz Merhabalar. 38+1 haftalık gebeyim doktorum haftaya perşembe sabah aç gel dedi sebebi sezeryan düşünüyor olması mı sizce? Yoksa başka bir neden olabilir mi? Bugün kontrole gittiğimde muayene dahi etmedi çünkü. Sadece nst çektirdi
Esmaky ResmiyeTemiz sezryndan dolyi benmde o sekil bende ptesi gidicem gecen hafta nstye grdm ama muayne etti diktorm
ResmiyeTemiz Herhangi bi açıklama yapmadı. Kendim de hastanesinde çalışıyorum. Yoğundu detaylı sorma şansım da olmadı .
25agustos Hemşireye falan sorsaydın keşke kafan takılıyorsa ara sor bence. Hani sezaryen e alacaksa niye böyle üstü kapalı konuşsun ki