meinbaby_
Benim de bu hamilelikte çok bulantım oluyor ilk üç ay olur geçer dediler ama ilk üç ay berbat her gün istifra ediyordum şimdi 25 haftalığım hergğn bulantım oluyor ama 3 gine bir istifra ediyorum mahvoldum bende de tiroid çıktı ilaç kullanıyorum ama ilk aylarda kullanmadığımda da aynı şekilde bulantı vardı doktoruma ebeye hep sordum normal diyorlar Allah yardım etsin 😑🙄