Mutlu_Bir_Anne3 kokyar Biz ikinci oğlumuza Altay ismini seçtik. Her dönem kullanılabilen, enerjisi ve anlamı çok güzel bir isim. Altay ❤️
Ulkumom kokyar ikisi de çok güzel Altay ismi çok koyuldu diye çağana bastım ama bir fikir olarak Altar ismini de çok beğeniyorum
Mutlu_Bir_Anne3 kokyar yok gün sayıyoruz 😍 37+6. Ben isim takıntım var, anlamı, hikayesi, enerjisi güzel olmalı, numorolojik olarak iyi olmalı vs o kadar çok isim baktım ki.
Mutlu_Bir_Anne3 kokyar Çağan da güzel ama anlam, enerji, numoroloji olarak Altay daha iyi ve güçlü bir isim. Gönlünüz hangisini istiyorsa onu koyun ikisi de hoş. Sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻🌸
KurkmantoluMadonnaa Bizde Altay’a karar verdik İlk oğlum Milhan Bera İkinci oğlum için Altay Sefa olsun dedik🥰 37+6 benimde Pazartesi 38+2 de programlı sezaryen 🥹 ters duruyo ilk oğlumda öyleydi. Kavuşmaya az kaldı❤️
ela1128 kokyar kesinlikle Altay ben çok istiyorum erkek olursa Altay koymayı ama eşim Göktürk diyo 🥹🥹