gulbeyaz1 kızımda 15-16 hafta arası öğrendik 12+4 de 2 li teste gitmiştim ama erken diye sormadım yanılma payı yüksek diye şimdi 2. Gebeliğim bunda da 2.li testte sormadım 14. Haftada gittim doktor emin olamadı kordon değilse erkeğe benziyor dedi 16+4 de gittim başka bi doktora oda tahminim var ama net değil dedi bi sonrakinde söyliyim dedi yani pozisyonuna bağlı tamamen bide cihazın kalitesine bazen doktorlarda emin olmak için net söylemiyor sizinde haftası küçük tahmin yapabilir ama yanılmada oluyor o haftalarda