Kızlar dün doğum yaptım hâlâ ağrılarım vs var ödemliydi zaten sol bacağım doğumdan sonra çok çok fazla arttı ödemden ayağımı kaldıramıyorum o kadar nedeni nedir sizde böyle bişe başına gelen oldu mu birde bu süreçte nasıl giyinmeliyim evde yani herkes kendini sıcak tur ayağından çorabını eksik etme vs diyor