Kızlar sizde de oluyor mu her sabah yaşıyorum tek taraflı sol kasığım ağrıyor tabiki tuvaletim geldiği için sıkıştırıyor lavaboys gittiğimde hafif geçiyor ama bazen olmasa bile ağrıyor yani bebeğim baş geliş acaba kafası mı sıkışıyor acaba genelde sağ tarafıma yatarım sol tarafım üstte kalır sancı desen değil çünkü tek taraflı ağrı hatta diğer tarafa dönmek isteyince inanılmaz dayanılmaz bir şekilde ağrıyor