Lapsodi Testlerim silikti 20 ocakta olmam gerekirken 26 tısında oldum ama şimdi gögüs hassasiyetim karin ağrım karnımda iğne batması var sizce olabilirmi böyle birşey
Rumsamut Lapsodi Siz adet oldunuz ona rağmen hamile miyim diye mi soruyosunuz? Bence çok çok küçük bi ihtimal. Şüpheniz varsa doktora gidin kan tahlili verin kanda çıkmaması imkansız. Hamilelik testleri çok yanıltıcı olabiliyor