rege0119 Kızlar ben oğlumuzun adını Emir istiyorum, babası Mert istiyor . Sizce hangisi olmalı yardımcı olur musunuz fikirlerinizi merak ediyorum 😍❤️
twobabymomm rege0119 kardeşimin adı emir çok sinirli her şeye çabuk kızıyor 😂mert tanıdığım yok ama emir bana yakın geldi zarif duruyor mert biraz daha sert gibi🫶
htc5858 rege0119 ikisi de güzel ama benim oğlumun adı EmirAli, o yüzden emiri seçtim, ama siz de ikş isim koyabilirsiniz mert emir de gayet uyumlu olur ❤️