Merhaba arkadaşlar . Bikac gündür fena şekilde öksürük başladı cigerlerim parcalanmiş gibi sanki doktoruma msj attim sordum bana 1 surup birde antibiyotik ismi verdi kullanmam icin ama tam 9 haftalik hamileyim o yüzden tereddutteyim antibiyotik kullanmak istemiyorum daha yeni gebelik oldugu icin sizin önerebilceginiz baska daha dogal yollarla bitki iceren birseyler varmi kullandiginiz . Saglik ocagindaki aile hekiminede gidip daniştim doktorumun verdigi ilaçları ben 3 aydan once önermiyorum ve ben yazmam sana bu ilaclari dedi bende kullanmak istemiyorum zaten dedim gögüs hastaliklarima git gercekten kötü oksuruyosun dedi 😔