gizem789 nisan0 nisan0 hamileligimin basindan beri evindar hocaya gidiyorum cok memnunum 15 gun sonra dogumum var
sedef_mine ben dünya parkta Ebru Yücel zengin gidiyorum hayatımda bu kadar tatlı ilgili ve her sorunuza sabırla cevap veren güven veren bir kadın doğumcuya rastlanamadım kesinlikle deneyebilir misiniz.
Havin49_ nisan0 doğum yapmadım ama aşırı sempatik ve iyi bi doktor yanına gidenler çok memnun paylaşımlarından göründüğü kadar hastası da çok
hatice494_ bende başından beri gidiyorum yanında tedavi oldum şu an 8 aylık hamileyım hala yanına kontrollerime gidiyorum hayırlısıyla doğuma oraya gidecem