zehrakrdg belki bendede açıklık vardır 😆 hiç bilmiyorum inan cuma gününe kadar hahırlısıyla geçirirsəm öğrenicem belki acı eşiğiniz de iyidir mesela bazı kişilerde dayanamadığı sancıya bazıları evde rahat dayanıyor buda kişiye bağlı siz yinede isterseniz kontrol etdirin