Merhaba, bende 1 haftadır önce boğaz ağrısı sonra grip şiddetli öksürük ve baş ağrısı yaşıyorum. Kadın doğuma gittiğimde kbb ile görüşmemi söyledi, kbb boğazımda kızarıklık gördüklerini başka bir şey olmadığını söyledi. Gargara verdi. Bugün baş ağrısından kendime gelemeyince kendim parol aldım. Sizin hastalığınız geçti mi doktor ne söyledi