Rabia hanım benim ilk doğumumu yaptı kendisi harika bir doktor. Alaplı da başhekimdi kendisi doğumu da Alaplı devlet hastanesinde yaptı. Kendisi çok kibar ilgili tatlı bir doktor. Ayrıca eli çok hafif hep güleryüzlü. Kendinizi iyi hissetmenizi sağlıyor. Öneririm kesinlikle