surasakin İlk öğrendiğimde bir anda bırakmaya çalıştım ama çok kötüydüm doktorum günde 3 tane içebilirsin dedi tekrar içmeye başladım ve sonradan 6-7 yükseldi bırakamıyorum hastane değiştirdim sürekli yatiriyorlar beni ve burada yasak olduğu için içemiyorum çok zorlanıyorum maalesef. Tiryakilik kötü bir şey!