Melikeozdemir Melikecim. merhaba aynı şeyi bu pzt ben yaşadım test yaptım negatif görünüyordu, testi atmayı unutmuşum 1 saat sonra bir baktım çizgi var ile yok arası çıktı. Adetime henüz 2-3 gün vardı. Emin olmak için hemen aile hekimliğinde test yaptırdım değerim 33 çıktı. Dün tekrar tahlil yaptırdım değerim 330 gebeliği kesinleşti yani 😊