Melikeozdemir sabah ilk idrarla yaparsaniz dogruluk payi daha yuksek oluyor testin , bende yaklasik 20 ay kadar gebe kalmayi denedim her ay bu sefer test yapmayacam dedim ve yaptim sonuc hep hüsrandi ama simdi 11+2 gebeyim , inan bana bir zamani var , rabbim bilir umarim guzel haberlerini aliriz en kisa zamanda 🙏